V organizačnej štruktúre spoločnosti Orange Slovensko nastali zmeny na komunikačnom oddelení. V tejto súvislosti bude Úsek komunikácie a značky rozdelený a jeho jednotlivé útvary budú preradené pod existujúce úseky v rámci štruktúry spoločnosti.
Miloš Lalka, súčasný riaditeľ Úseku komunikácie a značky, sa po 16 rokoch rozhodol pokračovať v kariére mimo skupiny Orange.
Oddelenia Advertising & Brand a Brand Activation prejdú pod Úsek B2C marketingu vedený Martinom Hromkovičom a od 1. 1. 2020 sa premenuje na Úsek B2C marketingu a značky. Dôvodom nového nastavenia kompetencií je najmä rastúca potreba komunikačnej podpory nových produktov a priorít v podobe konvergentných služieb, ale tiež výhody plynúce zo synergií týchto dvoch zložiek vo vzťahu k interným aj externým zákazníkom.
Oddelenie Corporate Affairs sa presunie priamo na Úsek generálneho riaditeľa.
„Milošovi by som rád úprimne poďakoval za jeho nesmierny prínos – spolu s tímom sa mu podarilo vybudovať jednu z najznámejších a najobľúbenejších značiek na slovenskom trhu. Podarilo sa mu zvládnuť dôležitý posun komunikačných aktivít do digitálneho prostredia a nastaviť celkovú stratégiu založenú na využívaní reálnych zákazníckych potrieb v komunikácii. Ako člen Správnej rady Nadácie Orange prispel k tomu, že sa stala z pohľadu vnímania najznámejšou firemnou nadáciou na Slovensku. V neposlednom rade naštartoval zmeny v oblasti intenzívnejšej komunikácie našich aktivít zodpovedného prístupu k podnikaniu a internej transformácie. V jeho ďalšom pracovnom, ale aj súkromnom živote prajem všetko len to najlepšie,“ uviedol Federico Colom, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva, Orange Slovensko.
Miloš Lalka dlhodobo stál za celkovým pozicioningom značky Orange, množstvom projektov a kampaní ako bolo spustenie optickej siete, balíka služieb Orange Doma, komunikácia značky Funfón, uvedenie digitálnej Orange TV alebo predstavenia balíka Love. Ako člen Správnej rady Nadácie Orange prispel k tomu, že sa stala z pohľadu vnímania najznámejšou firemnou nadáciou na Slovensku.