Peter Hrevuš začínal v Istropolitane v roku 1993, ale agentúrou vtedy len tak presvišťal. Pracoval v niekoľkých veľkých agentúrach, donedávna zastával funkciu kreatívneho riaditeľa v agentúre Apple pie. Dnes mu Istropolitana Ogilvy vytvorila funkciu šitú namieru - stal sa kreatívnym riaditeľom pre vizualitu.
,,Mal som pocit, že Apple Pie som dal všetko, čo som mohol a urobil som to veľmi rád. Práve vo chvíli, keď som sa rozhodoval, čo ďalej, prišla ponuka od Petra Darovca z Istropolitany. Som rád, že som tu, robím s kopou ľudí, ktorých som pred rokmi poznal a zároveň je tu kopa mladej krvi, ktorá má vlastné predstavy o kreativite a to je na tom super," povedal o zmene svojho zamestnávateľa jeden z najoceňovanejších art directorov na Slovensku.
Zodpovednosť za art directorov juniorov a za vizualitu agentúry prevzal Peter Hrevuš od 1. decembra a Istropolitana Ogilvy má tak eso vo svojom marketingovo-vizuálnom rukáve.