StoryEditor

Podravka International ma novú marketingovú riaditeľku

29.09.2021, 11:43
Na pozícii Marketing Director pôsobí Elena Matušková.

Elena Matušková pracuje v Podravke od februára tohto roka. So svojím tímom by sa, podľa jej slov, chcela prioritne sústrediť na komunikáciu so zákazníkmi, „pretože práve vďaka nim je tu Podravka so svojimi originálnymi receptúrami už viac ako 60 rokov, a na Slovensku od roku 1993. „Mojím cieľom a prianím zároveň je, aby Podravka ako „love brand“ mala i naďalej svoje miesto v slovenských kuchyniach, či už je niekto v kuchyni začiatočník alebo sa v nej „zvŕta“ od nepamäti.“

Elena Matušková má dlhoročné skúsenosti s marketingom a komunikáciou, naposledy ich uplatnila v spoločnosti Unipharma, 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť ako vedúca odboru marketingu, a tiež Hoteli Montfort**** Tatranská Javorina.

Podravku založili v roku 1934 bratia Wolfovci v chorvátskej Koprivnici ako továreň na spracovanie ovocia. Odvtedy sa stala Podravka jednou z popredných spoločností v juhovýchodnej, strednej a východnej Európe. Produkty Podravka poznajú spotrebitelia vo viac ako 50 krajinách na všetkých piatich kontinentoch.

„Podravka má, obrazne povedané, krásne poslanie – stará sa o to, aby nám jedlo, ktoré si pripravíme či navaríme, chutilo. A to prostredníctvom výrobkov tradičných a v kuchyni naozaj nepostrádateľných, ako aj prostredníctvom výrobkov inovatívnych a spĺňajúcich požiadavky takých skupín, ako sú vegáni či ľudia s intoleranciami,“ dodáva Elena Matušková.

01 - Modified: 2022-05-25 09:43:44 - Feat.: - Title: Z kuchyne na TikTok a Instagram. Podravka chce zaujať mladšiu generáciu
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 11:57