StoryEditorDigital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu
Pre prácu THIS IS LOCCO to však bola jedna zo slabších kategórií. Nič lepšie sa tu však v augustovom Hodnotení nenašlo.
V kategórii Digital Influencer marketing si zmerali sily dve najsilnejšie práce augustového kola - Slovník odcudzených slov a Menštruačné šaty. Pre obidva platí, že svoju silu ukázali úplne inde. Menštruačné šaty hlavne v kategórii PR a Slovník v Kampani a Médiách.
Influencer marketing nakoniec vyhral Slovník, ale nedostal nadpriemerné body. Pozrite si všetko dôležité v tabuľke:
|
Agentúra |
Názov práce |
Klient |
Body od zadávateľov |
Body od agentúr |
1. |
THIS IS LOCCO |
Slovník odcudzených slov
|
Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku
|
5,30 |
4,30 |
2. |
Istropolitana Ogilvy
|
Menštruačné šaty
|
Tesco
|
4,50 |
3,80 |
01 - Modified: 2024-09-12 14:24:03 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris
02 - Modified: 2024-09-12 14:37:41 - Feat.: 0 - Title: Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci
03 - Modified: 2024-09-11 13:33:28 - Feat.: 0 - Title: Craft: Víťazom kategórie je reklama, ktorá pohla spoločnosťou
01 - Modified: 2024-09-12 14:35:48 - Feat.: - Title: Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio
02 - Modified: 2024-09-12 14:24:03 - Feat.: - Title: Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris
03 - Modified: 2024-09-12 14:37:41 - Feat.: - Title: Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci
04 - Modified: 2024-09-11 14:01:22 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete
05 - Modified: 2024-09-11 13:50:12 - Feat.: - Title: Kampaň: Slovník odcudzených slov sa stal rekordérom mesiaca