Opäť sme mali možnosť vzhliadnuť to najlepšie, čo nám slovenský reklamný trh pripravil (alebo to, čo nám tvorcovia prihlásili). Hneď na úvod mi nedá nespomenúť spôsob prihlasovania do jednotlivých kategórií. Zdá sa mi, že samotní tvorcovia nie sú si istí a preto prácu prihlasujú naprieč kategóriami s rovnakým popisom ku práci. Vždy mám taký pomerne zvláštny pocit, keď mám hodnotiť jedno video/vizuál/meme v kategórii kampaň, online a ešte šup aj do kategórie influencerský marketing.
Víťazom hodnotenia je THIS IS LOCCO. Agentúra vyhrala skoro všetky kategórie. Vizuál 5 barov pre Heineken, bol vyhodnotený ako najlepší v kategórii a práca Slovník odcudzených slov, je podľa získaných bodov top prácou mesiaca a rekordérom hodnotenia 2024.
Najlepšou kampaňou sa stala Nezomri, pre Dr.Maxa. V kategórii PR dostalo veľmi slušné ohodnotenie WLB s kampaňou Deň k dobru, pre klienta 365.bank.
Horšie na tom boli prihlásené kampane, ktoré sa zameriavali na Majstrovstvá sveta v hokeji. Tam sme dávali výrazne nižšie body. Prečo? Zle prevedená exekutíva a nie úplne šťastné kreatívne uchopenie. Odo mňa na záver jedna malá výzva: Verím, že budúci mesiac nám prinesie aj viac prác prihlásených v kategórii influencer marketingu.
Ako dopadli na májovom Hodnotení Stratégií všetky kategórie, sa dozviete z nasledujúcich článkov:
TV reklama: Zabodovala práca Triadu pre O2 Deti sú deti
Kampaň: Dobrý insight, vtipné prevedenie a influencerský support
PR: Deň k dobru má miestenku do ročného finále
Vizuál: 5 barov výborne prepája značku s eventom
Digital social media: Skutočná 0,0 na mape je perfektná a prináša nový pohľad do kreatívy
Online film a video: Slovník odcudzených slov zdeklasoval konkurenciu
Craft: Slovník odcudzených slov sa stal top prácou mesiaca aj roku 2024