Agentúry prihlásili v máji do Hodnotenia Stratégií iba jednu prácu. Dopadla však výborne. Porota ju ohodnotila tak, že postupuje do ročného finále.
Opis práce:
Základom kampane je unikátna idea, ktorá nielen pobaví, ale aj jasne predá message, že Dr.Max pomáha v boji so soplíkom a prevencii pred ochoreniami. Zaujímavá je aj netradičná social media stratégia, keď sme v reálnom čase reagovali na influencerov, ktorí v čase spustenia kampane ochoreli.
Vizitka kampane:
Kategória: Kampaň
Klient: Dr.Max
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Juraj Kováč
Art director: Dominik Mičuda, Martin Jaňák
Strategy director: Juraj Kováč
Copywriter: Romana Kádeková
Account manager: Kristína Beníčková
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 65% na dočítanie.
Zostáva vám 65% na dočítanie.