Porota posunula túto prácu Wiktor Leo Burnett až do ročného finále.
Mladí ľudia z queer komunity majú plný bucket pochybností o sebe a tom, či môžu svetu prezradiť svoju orientáciu. V spolupráci s Woltom sme preto pripravili špeciálny Bucket of Love, ktorý si mohli zákazníci objednať za symbolický cent počas Pride víkendu.
Vizitka víťaznej práce:
Kategória: Promo & Activation Event
Klient: Queensway Restaurants Slovakia
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Martin Motáček
Art director: Richard Sokol
Strategy director: Vladimír Lefík
Copywriter: Ladislav Macko
Account manager: Denis Kostelanský
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-05 08:29:09 - Feat.: 0 - Title: Backstage z decembrového Hodnotenia Stratégií: Čo Ondrovi ušlo
02 - Modified: 2024-01-04 12:07:03 - Feat.: 0 - Title: Craft: Craft holsters je dokonalým spojením remeselnej aj filmárskej kvality
03 - Modified: 2024-01-04 12:08:02 - Feat.: 0 - Title: Digital Influencer: Emotes Workout funguje a je napojené na značku
04 - Modified: 2024-01-04 12:40:03 - Feat.: 0 - Title: Digital Social media: Sponzorovaný Skip Ad Button je rekordérom mesiaca
01 - Modified: 2024-01-09 10:28:05 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Toto sú absolútni víťazi 2023
02 - Modified: 2024-01-05 08:28:09 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je práca pre Fortunu
03 - Modified: 2024-01-05 08:12:22 - Feat.: - Title: Selfpromo: Elite/Monday Lovers sa spojili so Zomri a výsledkom je parádna práca
04 - Modified: 2024-01-05 07:56:56 - Feat.: - Title: PR: Bucket of doubts získala skvelé body
05 - Modified: 2024-01-05 07:41:36 - Feat.: - Title: Najlepšiu kampaň za december má EFFE a Ekotopfilm/Envirofilm