MullenLowe GGK zabodoval premyslenou kampaňou na týždeň mobility. Nový model Walkswagenky mal všetko od super voľby influencera až po slovnú hračku s názvom značky.
Jednou z najdiskutovanejších bola práca Istropolitana Ogilvy pre Týždeň. Veľmi podarené vizuály „Máte ich prečítaných?“ však asi nezaujali širokú verejnosť a kampaň skôr oslovila verných fanúšikov.
Z pohľadu craftu nás očarila aj súhra moderného dizajnu s tradíciou pre umelecký súbor Lúčnica od Made by Vaculik.
Práce MUW so spoločenským presahom boli pre mňa čerešničkou. „Najdôležitejší výber“ v bankomatoch ČSOB veľmi jednoducho a efektívne upozornil na dôležitosť volieb.
Social media kampaň „čakanie na odpoveď“ pre Telekom zas citlivo pripomenula tragickú udalosť z Teplárne v duchu aktuálnej brandovej kampane Rešpekt. Navyše komunikované cez jeden z kľúčových produktov operátora – správy, ktoré píšeme najbližším, keď chceme vedieť, či sú v poriadku. Skvelý príklad, keď sa značka s miliónmi zákazníkov nebojí postaviť za hodnoty, ktoré deklaruje.
Už teraz sa teším na ďalšie úžasné práce talentovaných slovenských marketérov.