Kategória Digital Social Media bola tento mesiac chudobná na prihlášky. Prišla iba jedna, ale porote Stratégií sa mimoriadne páčila.
Predstavujeme vám víťaza kategórie a jedného z finalistov Hodnotenia pre rok 2023.
MUW SAATCHI & SAATCHI, Čakanie na odpoveď, Klient: Telekom, body od zadávateľov: 6,25, body od agentúr: 6,00
Opis víťaznej práce:
Telekom prispel viac ako 11000 eur na aktivity LGBTI+ organizácií. Podporu komunite chcel vyjadriť aj verejne, preto v deň výročia tragédie v Teplárni si na svojich sociálnych sieťach uctil obete. Objavili sme unikátny insight a spolu s Radkou Trokšiarovou, ktorá prežila útok v Teplárni, sme vytvorili kampaň, ktorá na sociálnych sieťach zarezonovala. A hoci sme sa stretli aj s hejtom, z takmer 7 000 reakcií bolo až 85 % pozitívnych a vyjadrujúcich podporu LGBTI+ ľuďom.
Vizitka víťaznej práce:
Kategória: Digital Social media
Klient: Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh, Adam Baška
Art director: Tomáš Bánik, Lukáš Krist, Samuel Antoška, Martin Palkovič
Strategy director: Kamil Charvát, Lenka Dzurendová
Copywriter: Zuzana Martiniaková, Sabina Lukáčová
Account manager: Marián Zverbík, Tatiana Hrutková