Operátor aj MADE BY VACULIK budú z bodov, ktoré získali, zrejme sklamaní. Pozitívna správa pre nich je, že vyhrali kategóriu OOH. Finále 2023 z toho ale nebude.
Sklamaní budú aj v ďalšej agentúre, a to u Róberta Slováka. V OOH (tak ako aj v ďalších) zaznamenala jeho práca pre DPOH prepadák. Ale to bude na samostatný článok.
Koncept čLOVEk prináša tému ľudskosti a nový message „spájame #toludskevnas“. Nementoruje, ale pripomína, čo znamená byť človekom. čLOVEk obsahuje aj ponuku LOVE, ktorá spája fixné a mobilné Orange služby. Úvodný manifest vo volebnom období zákazníkov nabádal k hľadaniu ľudskosti v každom človeku.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 66% na dočítanie.
Zostáva vám 66% na dočítanie.