Kompletné hodnotenie poroty nájdete v nasledujúcich článkoch:
Vizuál: Ďalšia z kategórií, v ktorej dominoval Dúhový pride
Najlepším influencerom septembrového Hodnotenia je Vlado Voštinár
Nezničiteľná vlajka zabodovala aj v kategórii PR
Miestenky pre zážitky víťazia v Promo, activation and event: Porota ocenila ich autentickosť
Online film a video: Opäť zabodovali Najkrajšie zvuky pre Škodu
Media: Je to krásny, ľudský a veľkorysý nápad. Ale ten case film...
Film TV reklama: Skutočné pohodlie s WOW wifi je svieže a má super casting
Craft: Je to audiovizuálny skvost, a ešte aj pekne prepojený na produkt
Kampaň: Vyhrala jednoduchá, silná a mrazivá idea
OOH: Znova jasná dominancia "práce mesiaca september"
Agentúra Free Andy vztýčila svoju Nezničiteľnú vlajku jej kvalitou naozaj veľmi vysoko. Ocenili sme aj low-budget spot so skvelým copy, vďaka ktorému práca nebodovala len v kategórií PR, ale aj medzi kampaňami.
Fantastické využitie potenciálu influencera premenilo body agentúre This is Locco za Nové bývanie pre deti s rakovinou s Vladom Voštinárom. Celý diel sa venoval renovácií izieb v detskej nemocnici s diváckou výzvou na zbierku. A oči v zasadačke sa leskli.
Pôžitok z filmového craftu nám dopriala agentúra Wiktor Leo Burnett vďaka práci Najkrajšie zvuky Slovenska. Idea zažitá, no v tomto prípade autenticky spracovaná cez príbeh cestujúceho influencera v doprovode kvalitného copy a skvelého prepojenia na produkt bodovala.
Aká vtipná môže byť supernudná dikcia vlakových sprievodcov, ktorí vám ponúkajú Miestenky na zážitky? Veľmi. A patrí vôbec do kategórie rádiospotu? Ide predsa o čítaný oznam, čo je na nej kreatívne? Chýba idea? V tomto prípade sme sa nevyhli diskusii.
Samozejme, našli sa aj práce, ktorým uchádzanie sa o akékoľvek body len ublížilo. Ale nebudeme si predsa kaziť dobrú náladu: september bol naozaj špičkový.