Toto bolo moje iba tretie hodnotenie Stratégií a už teraz viem konštatovať, že každé hodnotenie je trochu iné, primárne podľa zloženia poroty. Toto však vnímam ako pozitívum, vďaka ktorému vznikajú podnetné diskusie. Prác bolo mnoho, keďže veľa agentúr už malo pripravené case studies na Zlatý klinec. Aj napriek tomu, že sme v krátkom čase hodnotili množstvo prác, bola takmer ku každej výživná diskusia. Vo všeobecnosti si dovolím povedať, že najviac bodov získavali uletené, pekné a zmysluplné práce.
Najviac tento mesiac zaujali Kofola s kampaňou Láskyplný piatoček od Wiktor Leo Barnet, ktorá vychádzala zo zmysluplného insightu. Ďalej to bola kampaň Legenda sa vracia, plná odkazov na filmy z 80. a 90. rokov, čím This is Locco dokázalo primárne zabaviť. K tomu ešte pridajme uletenú social media/influencer/promo kampaň od Elite/Monday Lovers pre značku Harmassan, ktorí vychytili uleteného Attilku, ako povedal, že najbližšie spraví reklamu aj na „hajzlák“, a tak prišli so špeciálnym radom produktov HarMMAsan. Ako som vravel, uletené, pekné a zmysluplné práce zaujali najviac. Okrem toho, mňa osobne príjemne zaujala vizualita kampane Úžasná voda z vodovodu od agentúry JANDL, ktorá na prvú pôsobí veľmi fresh a na dlhšie zapozeranie v nej nájdete aj skrytý význam. Najslabšie hodnotenia dostávali práce, ktoré neboli jednoznačne pochopiteľné alebo nám neboli cez kejsku dostatočne vysvetlené či predstavené.