Vrchol osvieženia Heineken.
StoryEditorTHIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál
Porota si vyberala hneď z dvoch skvelých prác. A vyhral odkaz na Tour de France.
Veľa prác a veľa dobrých prác. To je výsledok hodnotenia kategórie Vizuál počas júla. Dva vizuály ešte uvidíme vo finále Hodnotenia Stratégií na konci roku.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-03 07:19:06 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť
02 - Modified: 2023-08-03 07:32:56 - Feat.: 0 - Title: Online: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie
03 - Modified: 2023-08-03 10:36:49 - Feat.: 0 - Title: Craft: Zabodovala QR knižnica pre Telekom. Mal som zimomriavky, hovorí porotca
01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko
02 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
03 - Modified: 2024-09-04 12:46:46 - Feat.: - Title: ZSSK spúšťa novú náborovú kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“
04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
05 - Modified: 2024-08-16 08:17:01 - Feat.: - Title: „Zvaľte to na nás,“ odkazuje Telekom v novej kampani