StoryEditor

Nová výbava arogance: Skvelá práca, ktorá bodovala v mnohých kategóriách

03.07.2023, 15:22
Autor:
lezlez

Najvyššie body získala v kategórii Online film a video a zaslúžene sa stala prácou mesiaca jún. 

V Kategórii Online film a video tento počin MUW Saatchi and Saatchi pre ČSOB Poisťovňu doslova zvalcoval konkurenciu a od poroty dostal aj skvelé body. 

Rovnako výborné hodnotenie zaznamenala reklama v kategóriách Promo, Activation, Event aj Digital influencer marketing. Gratulujeme, výborný výkon!

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-04 12:46:46 - Feat.: - Title: ZSSK spúšťa novú náborovú kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“ 02 - Modified: 2024-08-16 08:17:01 - Feat.: - Title: „Zvaľte to na nás,“ odkazuje Telekom v novej kampani 03 - Modified: 2024-05-27 09:21:38 - Feat.: - Title: Stredoslovenská energetika mení svoju kreatívu. Kto je EnergiQa? 04 - Modified: 2024-04-22 12:58:31 - Feat.: - Title: Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou 05 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 09:24