StoryEditor

Nová výbava arogance: Skvelá práca, ktorá bodovala v mnohých kategóriách

03.07.2023, 15:22
Autor:
lezlez

Najvyššie body získala v kategórii Online film a video a zaslúžene sa stala prácou mesiaca jún. 

V Kategórii Online film a video tento počin MUW Saatchi and Saatchi pre ČSOB Poisťovňu doslova zvalcoval konkurenciu a od poroty dostal aj skvelé body. 

Rovnako výborné hodnotenie zaznamenala reklama v kategóriách Promo, Activation, Event aj Digital influencer marketing. Gratulujeme, výborný výkon!

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:58:31 - Feat.: - Title: Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou 02 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 03 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 04 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 05 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 00:48