Tvorba návrhára Lukáša Krnáča, kampaň pre spoločnosť DNA ERA
StoryEditorNávod na použitie tela je najlepšou kampaňou mesiaca jún
Influenceri sa verejne vyzliekli do naha. Autentický unboxing získava pozornosť na sociálnych sieťach a aj v našom hodnotení.
Do tejto kráľovskej kategórie nám prišli z agentúr tri prihlášky. A tu sú výsledky bodovanie poroty júnového Hodnotenia reklamy. Práca Socialists pre DNA ERA už aj v predchádzajúcich mesiacoch bodovala vo viacerých kategóriá...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-19 08:54:10 - Feat.: - Title: Každá prihlásená práca do Zlatého klinca mala byť podrobená dôslednej kritike. Už v agentúre
02 - Modified: 2024-09-30 11:21:05 - Feat.: - Title: Final Boss
03 - Modified: 2024-07-24 09:51:17 - Feat.: - Title: Bude AI na sociálnych sieťach klientom pomáhať, alebo naopak?
04 - Modified: 2024-03-26 09:37:53 - Feat.: - Title: Cez THREADS sa dostanete bližšie k publiku. Má to aj svoje „ALE“
05 - Modified: 2024-03-01 07:28:57 - Feat.: - Title: Elite/Monday Lovers a oh my DOT obhájili svoje miesto v Slovnafte