Nerob svojim nohám to, čo nechceš, aby ony robili tebe
StoryEditorVizuál: Urobiť kreatívu na barefoot je fakt challenge!
Porota zhodnotila, že práve tento vizuál dopadol v júnovom hodnotení Stratégií najlepšie.
Kategória Vizuál býva v Hodnotení Stratégií tradične najpočetnejšie zastúpenou. Inak tomu nebolo ani v júni. Pozrite sa, ako nakoniec dopadlo hodnotenie našej poroty. Prvú priečku si vybojovala agentúra Wiktor Leo Burnett a značka topánok VIVO BAREFOOT.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
02 - Modified: 2024-09-04 12:46:46 - Feat.: - Title: ZSSK spúšťa novú náborovú kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“
03 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer
04 - Modified: 2024-08-16 08:17:01 - Feat.: - Title: „Zvaľte to na nás,“ odkazuje Telekom v novej kampani
05 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett