Opäť sa raz ukázalo, že keď viackrát vystrelíš, máš jednoducho väčšiu šancu dať viac „gólov“. A v prípade agentúry THIS IS LOCCO tak ostatných zase prevalcovať množstvom prihlásených prác, vyhrať v bodovaní a stať sa agentúrou mesiaca. Celkovo však bola cítiť nielen chudobnosť v pestrosti, ale aj v počte prác od iných agentúr.
V tomto článku nájdete kompletné poradie v jednotlivých kategóriách:
A niekedy boli kategórie iba s jednou prácou alebo LOCCO súperilo takmer iba samo so sebou. Myslím si, že aj práve preto sa nám po zhodnotení všetkých kategórií nepodarilo jednoznačne nájsť výnimočnú prácu a povedať si to „wooow, tak toto je aká šupa...“
Napriek tomu však svojou originálnosťou, vyrobiť v spolupráci s dizajnérkou mikinu šitú pre gamerov, vynikla práca Armour od lekárne Dr.Max. Super nápad a aktivita v rámci Level Up Your Game, no práca si podľa mňa zaslúži viac vybrúsiť „caseko“ či lepšie ho vystavať na insighte „zdravotných“ potrieb gamerov, ktoré vlastne mikina má reprezentovať, potom to bude fakt „Banger“.
V rámci filmu rezonoval aj produktový spot pre nový horkejší Zlatý Bažant 12. Tu sa vyzdvihlo svižné tempo a odvaha poukázať na slabiny staršej receptúry, no niektorým chýbal originálnejší príbeh či práve väčšia odvaha v samotnej exekúcii.
Čo by to bol za hokejový mesiac bez spotov pre Kaufland, HEH. Tak, tak, aj Kaufland získal nejaké bodíky so svojou sériou hokejových reklám, hlavne ten s trénerom – jednoduché a celkom vtipné napojenie na produkt. Podobne tak vyvolalo úsmev aj ďalšie kauflanďácke video s kamionistom, tiež príjemne natočené a trefné. Trochu rozporuplný bol, naopak, spot s detskými kovbojmi opäť pre Kaufland, keď síce niektorým z nás trochu unikla pointa, prečo práve taký prepoužívaný štýl westernu (O. K., cielené na dospelých), no niektorí ju, naopak, ocenili.
Diskusiu vyvolal aj #Rešpekt citylight pre Telekom, ktorý svojím live streamom a trefnými otázkami parádne interagoval s okoloidúcimi, bohužiaľ však podobnú prácu s názvom AVON-zrkadlo mala Istropolitana Ogilvy v roku 2011, čím citylight od SAATCHIkovcov stratil na bodoch. Stáva sa.
Celkovo to bol pre nás skôr priemernejší mesiac, či už v rámci kampane, printu či filmu. Dúfam však, že ten budúci bude lepší tak v počte prác, ako aj množstve agentúr. Tak poďme a konkurujme LOCCU!