Kampaň odštartovalo video na Instagrame Libora Hudáčka.
StoryEditorMédiá: V kategórii sme našli aj TOP prácu mesiaca. Je to vraj banger
A to nie je všetko. Túto kategóriu môžeme smelo označiť aj za najlepšiu celého marcového Hodnotenia Stratégií.
S Médiami to býva hop alebo trop. Buď dostaneme skvelé práce, kde kreatívne využitie média naozaj vyniká, alebo naopak, prihlasovatelia sa snažia umelo napasovať svoju prácu aj do tejto kategórie.
V marci sme však do Médií dostali mimoriadne počiny. Porotcovia sa tešili z Metaverza, valentínok, televíznej (teda skôr online) relácie a hlavne z chladiaceho vrecka.
Veď si pozrite súťažné práce a kompletné poradie.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko
02 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
03 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
04 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
05 - Modified: 2024-06-02 15:00:00 - Feat.: - Title: Peter Sagan pokoril v novej kampani pre Zlatý Bažant ďalšiu cyklistickú métu