Kúpele Turčianske Teplice
Málo prihlásených prác, do finále tentokrát nepostúpil nik.
Kategória Vizuál býva v Hodnotení Stratégií zastúpená oveľa viac. Agentúry nám v marci poslali len dve práce. Body boli tesné, no nakoniec vyhrala práca pre Kúpele Turčianske Teplice. Tu sú výsledky:
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-13 12:28:07 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Iba jedna práca dostala nadpriemerné body
02 - Modified: 2023-04-13 13:09:23 - Feat.: 0 - Title: Promo & Activation, Event: Bejby Blue naďalej rozvíja svoj potenciál
03 - Modified: 2023-04-13 12:56:20 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca
04 - Modified: 2023-04-13 12:39:43 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: THIS IS LOCCO a KAUFLAND priniesli silnú prácu
01 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett
02 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň
03 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej
04 - Modified: 2024-02-21 08:22:21 - Feat.: - Title: U Wiktora je ďalší Peter
05 - Modified: 2023-11-13 09:55:00 - Feat.: - Title: Začarované štvrte upozorňujú na jeden z nevyužívaných bratislavských brownfieldov