Agentúra Istropolitana Ogilvy pre bezpečnosť mladých vodičov hackla slávnu násilnú hru. A to dokonca v spolupráci s políciou Slovenskej republiky. Výsledkom je nielen skvelý počin, ale aj víťazstvo v Hodnotení Stratégií v kategórii Digital Influencer marketing.
Tomáš Mladý
Digital Lead
Starmedia
Je potešujúce vidieť, že aj klient, na prvý pohľad menej atraktívny pre mladšiu cieľovú skupinu, sa odvážil využiť gaming/streaming environment. Tu sa toto publikum nachádza v hojnom počte, a môže mu odovzdať message dobre stráviteľnou formou.
Peter Šurín
Creative Strategist
Elite – Monday Lovers
Využitie livestreamov gamerov na prezentáciu značiek nie je vo svete nič nové, ale na Slovensku sa tohto silného formátu agentúry a klienti nevedia chopiť. V tomto prípade sa agentúre podarilo nájsť vhodného klienta, problém aj cieľovú skupinu, ktorá je pre daný formát natívna. A to všetko s dobrým úmyslom. Well done.
Tu je kompletný rebríček pre kategóriu Digital Influencer marketing:
Zostáva vám 34% na dočítanie.