Matúš Kollár z ADMA píše pre Stratégie rubriku Digitálny týždeň. Všetko, podľa neho dôležité,, čo sa udialo v digitálnom svete za uplynulé dni.
Mamma Mia, Scorpionissima!
O elektromobiloch píšeme v #digitalnytyzden radi, naposledy sme spomínali rekordný výkon Rimac Nevera, hoci nám vždy ostane za poriadnym revom spalováku trochu smutno. Inak tomu nie je ani teraz, keď Abarth predstavil svoju prvú úpravu legendárnej 500vky – na elektrinu. Volá ju 500e Scorpionissima, vznikne v počte 1949 kusov, vyzerá fantasticky, ale jej zvuk budete počuť výhradne z reproduktorov. Elektrický motor Abarth 500e bude mať viac ako 150 koní, stovku dá za sedem sekúnd, čo vyzerá na lepšiu dynamiku ako jeho benzínový brat 595. Jednoducho, malé a premotivované mestské žihadlo!
Slováci a TikTok
Tak sa podržte – TikTok aktívne používa takmer jeden milión Slovákov mesačne. Mesačne si pozrú 6,3 miliardy videí (!) a sami ich vytvoria 2,8 milióna (!!) a priemerne strávia s aplikáciou denne asi 80 minút (!!!). Aké ďalšie novinky priniesol posledný týždeň v sociálnych sieťach?
Na online nákupy minú Európania priemerne 340€ mesačne
Najviac online nákupov spravia Holanďania a Gréci, avšak najviac míňajú Angličania a Švédi. Kým Nemci nakupujú bežne z rôznych krajín, naopak Francúzi prevažne podporujú lokálne e-shopy. Zistite ďalšie zaujímavé fakty o nákupnom správaní Európanov na ecomercenews.eu
KN aka KIA
Kým u nás je KIA dobre známa ako domáca automobilka (SlovaKia, však), jej nové logo bolo v našich končinách prijaté pomerne neutrálne. Podľa oficiálneho webu sa skladá z prvkov „symetrie, rytmu a stúpania“, ktoré stelesňujú dôveru a odhodlanie spoločnosti KIA voči zákazníkom. V pohode, marketingovo to znie pomerne sexy, ale prečo potom v USA takmer 30 tisíc ľudí každý mesiac vyhľadáva cez Google výraz „KN car“? Jednoduchá rozlíšiteľnosť loga je jeden z kľúčových prvkov kvalitného brandingu, no v KIA asi aplikovali formulku dizajn < funkčnosť, čo nie je práve ideále...
ADMA: DAR/DEA 2022 rozdané
Slávnostné odovzdávanie ocenení pre najúspešnejšie agentúry digitálneho marketingu na Slovensku prebehlo v punkovom štýle v bratislavskom klube Manifest Bohéma a branža sa bavila do skorých ranných hodín. Do IV. ročníka rebríčka Digitálna Agentúra Roka (DAR) bolo kvalifikovaných spolu 22 členských agentúr ADMA - prvenstvo si znova odnieslo THIS IS LOCCO, nasledované TRIAD a PS:Digital. Zistite, ako vyzerajú kompletné rebríčky DAR a DEA!