Škoda
StoryEditor

"Tankujte INAQ! " vyzvala značka Škoda a ukázala hlavný benefit elektromobility

Šoféri si mohli počas jednej hodiny vyskúšať, aké je to jazdiť za ceny ako pri elektromobile.

ŠKODA AUTO Slovensko podporila uvedenie nového elektromobilu ŠKODA ENYAQ iV netradičným eventom. Z prieskumu realizovaného značkou totiž jednoznačne vyšlo, že ekologický aspekt či tichá jazda nie sú pre Slovákov ani zďaleka kľúčové. To, na čo odjakživa počúvame, je cenová výhoda.

Preto dala zákazníkom vybranej stanice Slovnaft šancu zažiť, aké je to tankovať za rovnaké ceny, ako pri elektromobile – teda až o 70 percent lacnejšie. Odborníci zo značky ŠKODA totiž vyrátali, že cena jazdy elektromobilom ENYAQ iV sa v priemere vyrovná približne tretine ceny za jazdu klasickým autom so spaľovacím motorom. ŠKODA pritom dala do porovnania dva modely zo svojej ponuky, a to spomínaný elektromobil ENYAQ iV a KODIAQ s 1,5-litrovým TSI motorom, ktorý je obdobne veľký. 

A ako to vyzeralo v praxi?

Pred samotným eventom prebiehal niekoľkodňový teasing na sociálnych sieťach a v rádiu, kedy začala značka o nastávajúcej akcii informovať. Dopredu však nebolo známe ani miesto ani presný čas. Všetko bolo odhalené len pol hodinu pred spustením akcie, takže natankovať si mohli naozaj len tí najpozornejší, ktorí poctivo počúvali a sledovali signály. Ešte aj branding pumpy prebiehal v čo najdiskrétnejšej podobe a hlavný banner sa spustil až v čase odhalenia.

Výsledok?

Už po 15 minútach od spustenia akcie sa vytvoril približne kilometrový rad a kapacita pumpy bola naplnená na hodinu dopredu. Tí, čo natankovať nestihli, sa spolu so zvyškom Slovenska mohli zapojiť do online kvízu, ktorý na praktických príkladoch vyvracal najväčšie mýty o elektromoblite. Aké je to TANKOVAŤ INAQ a vyhrať ďalšie palivové karty, tak mali šancu získať úplne všetci.

O evente napísalo viac ako 50 portálov a dostal sa aj do Televíznych novín na TV JOJ. K stovkám tisícom Slovákom tak bola doručená správa, že s novým 100 percentným elektrickým SUV ŠKODA ENYAQ iV ušetria na spotrebe neuveriteľných 70 percent každý deň.

Vizitka:

Klient: ŠKODA AUTO Slovensko
Produkt: ENYAQ iV
Creative Director: Štefan Andrejco, Martin Keder
Strategy Director: Vladimír Lefik
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder, Ján Genčur
Art Director: Štefan Andrejco
Graphic Designers: Zuzana Strempeková, Martin Kyselica
Account Director: Richard Macanga, Milan Sitárik
Produkcia: Leopard Production

01 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett 02 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň 03 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej 04 - Modified: 2024-02-21 08:22:21 - Feat.: - Title: U Wiktora je ďalší Peter 05 - Modified: 2023-11-13 09:55:00 - Feat.: - Title: Začarované štvrte upozorňujú na jeden z nevyužívaných bratislavských brownfieldov
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 18:55