Porotcovia asi najviac debatovali o kategórii Kampaň. Ani nie pre práce samotné, ako pre prihlášky, ktoré veľakrát nespĺňali komplexnosť kampane. Respektíve sa ťažko dali ako kampaň hodnotiť, najmä keď mali v prihláške jedno video uploadnuté na dvoch médiách, čo rozhodne kampaň nie je.
Na toto si treba pri prihlasovaní prác dávať pozor, kampaň hodnotíme ako fungujúci celok. Takéto videá však mali šancu uspieť v iných kategóriách, napríklad Film.
Keď už sme pri ďalších kategóriách, práca, ktorá na hodnotení zarezonovala, bola nová komunikácia Tatra banky. Práca prekvapila najmä tým, že táto komunikácia bola naozaj iná... Avšak nie tak, ako by sme pri Tatra banke (ktorá ma vizuálny štandard celkom vysoko) očakávali.
Zrazu sa komunikácia posunula do úrovne všednej obyčajnosti nič nehovoriacich finančných benefitov.
Vo výnimočnej kategórii Craft, naopak, iná práca pre Tatra banku vypálila celkom dobre. Táto kategória má vždy svoje silné, naozaj craftové práce, ale zároveň aj obyčajné. Myslím si, že je to vidno aj na hodnotení prác.
Z môjho pohľadu bol tento mesiac síce výživný v počte prihlášok, avšak veľa prác bolo obyčajných alebo priemerných. Myslím si, že Hodnotenie Stratégií by stále malo držať úroveň reklamy a snažiť sa ju posúvať ďalej v dobrom smere a agentúry by mali niekedy pozerať pri prihlasovaní prác viac na kvalitu ako na kvantitu. Originalita sa nemôže vytrácať ani ku koncu roka.
Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.