Za september z obrovského množstva prác viaceré vyčnievali. Našťastie väčšinou tým správnym smerom. O viacerých prácach sme dlhšie diskutovali, napríklad hneď v prvej kategórii televíznych reklám o spote Slovenskej sporiteľne „Budúcnosť je vaša“.
Ocenili sme silnú exekúciu, aj keď v niektorých oblastiach bol spot menej uveriteľný. Určite sme sa však viacerí zhodli, že ako stratégia banky je tento smer vydarený a určite vhodný ako nadviazanie na koncept „Mám na to“.
Pri digitálnych spotoch sa nám páčilo uveriteľné prevedenie Smartie challenge, čo sa nie vždy podarí pri podobných formátoch „sociálnych experimentov“.
Dlhšie sme sa pristavili pri spotoch „Kraj sveta“, ktorých som ja osobne veľký fanúšik. Na druhej strane musím priznať, že nás „eticky“ rušil fakt, že v pôvodných verziách spotov sa spomínali konkrétne konkurenčné strediská. Čo bolo úplne zbytočné, pretože spoty dobre, možno aj lepšie, fungujú aj bez toho.
Páčil sa nám jednoduchý nápad videí pre Cinematik „Debata sa môže začať“, škoda však, že sa ho nepodarilo dobre preniesť aj do printu. Presne naopak to bolo pri kampani pre VŠMU (projekt Istropolitana), kde print bol prekvapivo zrozumiteľnejší ako samotné videá (aj keď exekučne podarené).
Diskutovali sme aj o práci pre Harmony, kde sme vysoko ocenili nápad samotnej tašky, menej už exekúciu a ideu v spote, ktorá bola trochu prvoplánová, ale stále príjemná.
V kategórii social media sme ocenili prácu pre relatívne komunikačne náročný produkt MoliCare – super idea a copywriting. Všimli sme si však, že v niektorých formátoch na social media sa javilo, že produkt nie je úplne zrozumiteľný/viditeľný.
Celkovo to bol dobrý reklamný mesiac, tešíme sa na ďalší.
Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.