V súčasnosti tvoria veľkú časť pracovnej sily ľudia generácie Y (takzvaní mileniáli), narodení medzi rokmi 1981 a 1996. Je to prvá generácia, ktorá zažila prechod od analógového k digitálnemu svetu. Oproti tomu mladšia, avšak rozrastajúca sa skupina na pracovnom trhu – generácia Z, vyrástla v digitálnom svete a je zvyknutá na dostupnosť informácií a okamžitú komunikáciu. Ich skúsenosti, hodnoty a očakávania výrazne formujú, ako firmy komunikujú a správajú sa k zákazníkom i zamestnancom.
Štúdia, ktorú poradenská spoločnosť Deloitte realizuje už trinásty rok, prináša údaje získané od 22 800 respondentov zo 44 krajín sveta. Zatiaľ čo minulý rok čelili naše dve generácie strachu najmä z ekonomickej nestability a dozvukov pandémie, tento rok sa do popredia dostávajú témy klimatickej krízy, technologických zmien a duševného zdravia.
Zostáva vám 87% na dočítanie.