Agentúra THIS IS LOCCO už za rok 20022 zaknihovala veľký úspech. Titul Agentúra roka bol pre partiu okolo Rasťa Bahurinského a Juraja Kováča mimoriadnym počinom. V rozhovore, ktorý následne vyšiel v Stratégiách sa Rasťo vyjadril takto:
„Z môjho pohľadu ide o ocenenie všetkých ľudí v THIS IS LOCCO. Snažíme sa kolegom vytvoriť tie najlepšie podmienky na prácu. Agentúra funguje desať rokov, postupujeme krok za krokom a nie je to vôbec ľahké. Kedysi sme si hovorili, že keby sme sa raz stali Agentúrou roka, tak by to bol extrém. Bol to náš veľký cieľ a verili sme, že sa to aj naozaj stane. Mať „Áčko“ na poličke bola pre nás veľká méta."
A teraz a im ju podarilo zduplikovať. Výsledná tabuľka hovorí, že s obrovským prehľadom a náskokom. V nasledujúcom článku vám ukážeme, ktoré agentúry boli v čom silné a aj kde sú ich slabšie stránky.
To, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO sme rozobrali v nasledujúcom rozhovore:
Metodika zostala rovnaká
Na úvod sa pozrime na to, ako sme prišli k výsledku. Už pre rok 2022 sme zásadne zmenili metodiku výpočtu a ponechali sme si ju aj v roku 2023. Rozdali sme dokopy tisíc bodov. 35 percent išlo za body v domácich a svetových súťažiach kreativity, 30 percent za súťaže v efektivite, 25 za hodnotenie v rebríčku TAAS a po 5 percent za hodnotenie Stratégií a tiež za počt klientov, s ktorými agentúry bodujú v jednotlivých súťažiach. Možností, ako zabodovať bolo teda opäť pomerne veľa.
Zostáva vám 83% na dočítanie.