Na začiatku roka 2015 hrozil pri výstavbe tunela Čebrať zosuv pôdy.
Diaľničiari predstavili niekoľko alternatívnych variantov trasovania diaľnice.
Ako najlepší z hľadiska technického, finančného aj environmentálneho sa NDS javí variant V2. K rovnakým záverom dospelo ministerstvo životného prostredia.
Pôvodne sa malo stavať podľa plánu V0.
Poslanci žiadajú stavať podľa ich vlastného variantu V3.
To by zahŕňalo posunutie západného portálu tunela a jeho predĺženie o ďalších 600 metrov. Šanobová tvrdí, že občania Hrboltovej žiadajú, aby im NDS dokázala, že ich trasovanie je nereálne.
„Ak je V3 nerealizovateľná na základe prieskumných diel z obdobia, počas ktorého neodhalili riziká plánovanej trasy V0, tak potom existuje logický záver, že argumenty NDS sú chybné,“ nazdávajú sa poslanci.
01 - Modified: 2024-09-22 10:09:00 - Feat.: - Title: Od pondelka uzavrú diaľnicu D1 v smere zo Žiliny do Ružomberka
02 - Modified: 2024-09-19 11:04:09 - Feat.: - Title: V auguste sa na elektronickom mýte vybralo takmer dvadsať miliónov eur
03 - Modified: 2024-09-02 10:33:31 - Feat.: - Title: Časť úseku D1 z Bratislavy do Trnavy je pre nehodu uzavretá. Jeden človek utrpel vážne zranenia
04 - Modified: 2024-08-19 17:39:39 - Feat.: - Title: Machala ako jednotka, Karas o chybe Suska a tento rok nula kilometrov diaľnic (Brífing HN)
05 - Modified: 2024-08-16 11:47:01 - Feat.: - Title: Nula kilometrov. Toľko nových diaľnic pribudne tento rok, zlepšenie príde až neskôr