StoryEditor

Je úspešná aj samotná značka?

29.01.2018, 23:00
IKEA je aj jedna z najvplyvnejších značiek na svete podľa časopisu Forbes.

Opiera sa pri tom o päť pilierov. Okrem už spomenutej cenovky odkazujúcej na cenovo dostupné produkty, pozerá sa tiež na zákazníkov antropologicky. Reťazec chce byť lídrom života doma, preto je pre tvorcov nesmierne dôležité pochopiť ako aj domov skutočne funguje.

Pomáha im k tomu častá návšteva domácností, aby čo najlepšie pochopili rutiny, stravovacie zvyky či požiadavky ľudí. Podobne IKEA pristupuje aj k marketingu. Prioritou je pre ňu dizajn a nie konkrétny dizajnér, čím tak dávajú šancu vyniknúť čistému dizajnu namiesto viac či menej známeho mena tvorcu. A na záver, aplikuje demokratickú korporatívnu kultúru, čo prezentoval aj jej tvorca Ingvar Kamprad.

01 - Modified: 2024-10-03 13:46:21 - Feat.: - Title: Buď ich miluješ, alebo nenávidíš - nič medzi tým. Toto je história ikonických crocsov. Že sú škaredé, si mysleli aj ich tvorcovia 02 - Modified: 2024-09-19 15:42:39 - Feat.: - Title: Srbský veľvyslanec na Slovensku pre HN: Veríme, že vaše skúsenosti nám pomôžu na našej ceste do Európskej únie 03 - Modified: 2024-07-31 09:06:55 - Feat.: - Title: IKEA spúšťa dlhodobú kampaň zameranú na spánok 04 - Modified: 2024-07-11 08:22:35 - Feat.: - Title: Obchodný deficit Spojeného kráľovstva v máji zaznamenal pokles 05 - Modified: 2024-05-27 22:00:00 - Feat.: - Title: Koľko stojí nový byt? U developera si priplatíte desaťtisíce eur. Známy obchod zas tvrdí, že ide proti prúdu
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
05. október 2024 11:16