![02a42ad8-cb3d-4389-b9e8-c5a1b6cf9482](https://static.hnonline.sk/images/archive/2019/10/29/02a42ad8-cb3d-4389-b9e8-c5a1b6cf9482.jpg)
„Cieľ, s ktorým sme do projektu Facebook išli, nebolo spraviť online komunitu. Chceli sme vytvoriť akési zrkadlo reálnej komunite, ktorá existuje v skutočnom živote.“ Týmito slovami komentoval v roku 2005, teda rok po vzniku Facebooku, jeho zakladateľ Mark Zuckerberg dôvody, prečo išiel do tohto projektu. Sieť v tom čase oslavovala dosiahnutie vysnenej hranice troch miliónov používateľov.
Aktuálne je Facebook s takmer 2,5 miliardy aktívnych používateľov najväčšou sociálnou sieťou sveta. A odhodlanie doviesť firmu až na vrchol, vytrvalé odmietanie predať ju za astronomické sumy technologickým gigantom aj prelomové nápady vyniesli Zuckerberga medzi absolútnu špičku boháčov – s odhadovaným majetkom vo výške viac ako 62 miliárd dolárov je v aktuálnom rebríčku najmajetnejších ľudí magazínu Forbes na ôsmom mieste.
Prečítajte si, ako vyzerá recept na úspech v podaní Marka Zuckerberga, ktorý je dnes ako 35-ročný medzi top miliardármi stále suverénne najmladší.