StoryEditor

Kde majú automobilky o inteligentné systémy záujem?

27.12.2017, 12:33
Kým USA a Európa sú v tomto smere pokrokoví, Japonsko je skôr konzervatívne.

Cortica spolupracuje na vývoji a zavádzaní systému predovšetkým s nemeckými automobilkami. Aj to je dôvod, prečo ho spoločnosť testuje okrem Izraela aj na nemeckých či iných európskych cestách. „Nemci majú v automobilovom biznise úzke kontakty s Američanmi, takže sa nám otvára skutočne veľký trh. Naopak, Japonci sú v tomto smere skôr konzervatívni. My systém neustále zdokonaľujeme, aby fungoval naozaj všade,“ dopĺňa pre HN Yaniv Hen.


Šéfovia spoločnosti Cortica, ktorú pred 10 rokmi zakladali okrem Odinaevovej aj počítačoví vedci Igal Raichelgauz a Yehoshua Zeevi, sú si globálneho potenciálu svojho produktu veľmi dobre vedomí. I preto má dnes firma, ktorá je top izraelským vlastníkom patentov v oblasti umelej inteligencie, okrem sídla v Tel Avive aj výskumné a vývojové centrum spolu s kanceláriami v New Yorku. „Cortica chce určite expandovať i do ďalších krajín,“ prízvukuje pre HN Daniela Jinichová zodpovedná za vzťahy spoločnosti s médiami.

01 - Modified: 2024-11-13 11:00:00 - Feat.: - Title: Preloží krik vášho dieťaťa. Nový detský monitor dychu používa AI, výsledky prekvapia 02 - Modified: 2024-11-13 07:31:56 - Feat.: - Title: Cesta pri Párnici je po vážnej dopravnej nehode už čiastočne prejazdná 03 - Modified: 2024-11-13 09:01:29 - Feat.: - Title: Pri Párnici sa zrazil autobus s autom, po vážnej nehode zomrela jedna žena 04 - Modified: 2024-11-12 10:00:00 - Feat.: - Title: Zákaz aj napriek snahe. Koniec spaľovacích motorov v EÚ platí, nastane od roku 2035 05 - Modified: 2024-11-08 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf slovenského Googlu pre HN: O vstupe do éry AI a cloudu, budúcnosti Androidu aj ako nezaspať na vavrínoch
menuLevel = 2, menuRoute = focus/biznis, menuAlias = biznis, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
14. november 2024 06:11