StoryEditor

Kde majú automobilky o inteligentné systémy záujem?

27.12.2017, 12:33
Kým USA a Európa sú v tomto smere pokrokoví, Japonsko je skôr konzervatívne.

Cortica spolupracuje na vývoji a zavádzaní systému predovšetkým s nemeckými automobilkami. Aj to je dôvod, prečo ho spoločnosť testuje okrem Izraela aj na nemeckých či iných európskych cestách. „Nemci majú v automobilovom biznise úzke kontakty s Američanmi, takže sa nám otvára skutočne veľký trh. Naopak, Japonci sú v tomto smere skôr konzervatívni. My systém neustále zdokonaľujeme, aby fungoval naozaj všade,“ dopĺňa pre HN Yaniv Hen.


Šéfovia spoločnosti Cortica, ktorú pred 10 rokmi zakladali okrem Odinaevovej aj počítačoví vedci Igal Raichelgauz a Yehoshua Zeevi, sú si globálneho potenciálu svojho produktu veľmi dobre vedomí. I preto má dnes firma, ktorá je top izraelským vlastníkom patentov v oblasti umelej inteligencie, okrem sídla v Tel Avive aj výskumné a vývojové centrum spolu s kanceláriami v New Yorku. „Cortica chce určite expandovať i do ďalších krajín,“ prízvukuje pre HN Daniela Jinichová zodpovedná za vzťahy spoločnosti s médiami.

01 - Modified: 2024-09-19 15:28:24 - Feat.: - Title: Pre poškodený most v Kremničke uzatvárajú rýchlostnú cestu R1 02 - Modified: 2024-09-19 13:05:28 - Feat.: - Title: Tieto značky by mal ovládať každý vodič. Preverte svoje znalosti zo základov autoškoly 03 - Modified: 2024-09-18 22:04:40 - Feat.: - Title: Naučiť Slovákov investovať cez štátne dlhopisy je dobrý projekt, špeciálny daňový režim je však rizikom 04 - Modified: 2024-09-17 14:16:11 - Feat.: - Title: Slováci si priplatia. Od budúceho roka sa zásadne zvyšuje cena diaľničných známok 05 - Modified: 2024-09-17 09:58:09 - Feat.: - Title: Dopravné obmedzenia kvôli podvodiam: Problém má železnica a uzatvorené sú aj niektoré hraničné priechody
menuLevel = 2, menuRoute = focus/biznis, menuAlias = biznis, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
20. september 2024 05:53