StoryEditor

Dopekané pečivo v reťazcoch vytláča tradičných výrobcov

23.06.2017, 00:00
Zmrazené produkty robia problémy producentom čerstvého tovaru.

Nákupné návyky Slovákov sa na prelome milénia a po príchode veľkých supermarketov zmenili. Sobotné výlety na trh sú pre mnohých minulosťou, podobne aj ranné státie v radoch na čerstvé pečivo. Spotrebitelia sú zvyknutí nájsť všetko, čo potrebujú, na jednom mieste, kedykoľvek. Zhlukovanie obchodných segmentov pod jednu strechu je síce pohodlné, ale pre niektoré biznisy likvidačné. Kým napríklad pestovatelia zeleniny si už nachádzajú cestu, ako sa dostať do regálov supermarketov, pekári bojujú s problémami. Príčiny sú rôzne. Niektorý...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-03 05:00:00 - Feat.: - Title: Radko z Ruže pre nevestu prezradil zlomového okamihy jeho života! V biznise má jasno, u nás by nikdy nepodnikal 02 - Modified: 2024-07-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Lidl skúsil v Česku novú taktiku: predával zeleninu v kusoch. Konkurenčné reťazce na to idú inak 03 - Modified: 2024-07-02 06:16:00 - Feat.: - Title: Potraviny na víkendovú grilovačku alebo prací prášok? Na Košík.sk pohodlne nakúpite všetko! 04 - Modified: 2024-07-01 12:49:51 - Feat.: - Title: Slováci extrémne plytvajú potravinami. Ročne vyhodíme stovky tisíc ton jedla, ktoré by sa dali skonzumovať 05 - Modified: 2024-06-27 17:32:06 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Od júla sa mení výpočet cien elektriny. Kľúčová sadzba má byť od 0,79 po 15,9 eura
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. júl 2024 07:36