V rozhovore s Petrom Stopiakom, riaditeľom korporátnej a marketingovej komunikácie vo VÚB banke, sa dozviete:
- aké sú aktuálne marketingové trendy,
- či je dobrá reklama drahá reklama,
- v akej miere môže umelá inteligencia pomôcť pri kampani,
- na aké výzvy sa musia marketéri pripraviť.
Pôsobíte ako riaditeľ korporátnej a marketingovej komunikácie vo VÚB banke. Aké sú aktuálne marketingové trendy?
To je veľmi široká téma. Skúsim načrtnúť svoj pohľad na trendy, ktoré vnímam ako dôležité a určitým spôsobom ovplyvňujúce komunikačné aktivity.
Všeobecne najsilnejšou témou súčasnosti je nepochybne AI – umelá inteligencia. Ako prakticky a efektívne využívať AI nástroje, sa učíme stále a príležitostí bude viac a viac.
Hodnotová komunikácia alebo komunikácia dôležitých spoločenských tém a reagujúca na dôležité spoločenské témy sa stáva výraznejšou ako v minulosti.
Poslednou oblasťou, ktorú vnímam ako dôležitú, je online priestor, jeho príležitosti a riziká.
Čo tým myslíte?
Zvyšuje sa čas strávený na sociálnych sieťach a na to reagujú samotné platformy, to ovplyvňuje aj tvorcov obsahu. Dôležitou témou online priestoru bude ochrana súkromia, transparentnosť a bezpečnosť.
Na Slovensku sa objavujú rôzne typy reklám. Čo najviac funguje na tuzemského spotrebiteľa?
Humor. Myslím si, že máme radi humor v reklame. Trošku sa vytratil, ale má svoju silu. Potom sú to zľavy.
Do popredia sa dnes dostáva takzvaná generácia Z, čiže ľudia narodení medzi rokmi 1997 a 2012. Mení sa nejako prístup marketérov?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 67% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-06 08:36:27 - Feat.: 0 - Title: STVR prekvapuje. Ani Gudiak, ani Šuran. V O 5 minút 12 sa za mesiac objaví už tretí moderátor
02 - Modified: 2024-10-04 11:13:34 - Feat.: 0 - Title: Petra Polnišová sa lúči s VÚB. V poslednom spote hovorí, že investovanie nemusí byť španielska dedina
03 - Modified: 2024-10-04 10:10:31 - Feat.: 0 - Title: Klienti čakajú od eventoviek vysokú úroveň kreativity. A dnes už každý videl takmer všetko
01 - Modified: 2024-10-19 05:30:00 - Feat.: - Title: Prináša umelá inteligencia skutočný pokrok alebo ide iba o marketingovú horúčku
02 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention
03 - Modified: 2024-09-16 09:38:59 - Feat.: - Title: Energetickú transformáciu podnikov by mali podporiť aj vládne granty, zaznelo na Festivale budúcnosti
04 - Modified: 2024-07-12 13:10:13 - Feat.: - Title: 10 top dotácií nového ministerstva: Dostalo sa aj na influencerov, výtvarníkov v uliciach alebo teambuilding
05 - Modified: 2024-07-09 18:00:00 - Feat.: - Title: Dopyt po diskusii o vízii krajiny