Seat vstúpil do vôd športovo-úžitkových vozidiel modelom Ateca v roku 2016 a celkovo ním posilnil svoje predaje. Napokon, nemať vlastné SUV v tej dobe by už mohlo byť od značky trúfalé. Stačí sa pozrieť, ako sa darilo napríklad Peugeotu s jeho šmrncovým zástupom SUV.
Práve Ateca sa však s veľkou cťou zhostila úlohy prvého svojho druhu v špenielskej automobilke. Iste aj záujem o ňu prispel k tomu, aby Seat uviedol novú Atecu s faceliftom. Jej prvý test sme vám prinieslil už pred časom, presnejšie vo výbave Xperience s dieslovým pohonom.
Aktuálne nám v redakcii pristála však aj ďalšia výbava a motorizácia. Ako si počínala benzínová Ateca v skromnejšom prevedení Style Family? To sa dozviete v nasledujúcom texte.
Striedmy dizajn
Ateca nie je obor a klasifikovať ho možno skôr ako kompaktné SUV. Zaujať tak potencionálnych kupcov môže práve vďaka svojím “akurátnym” rozmerom. Iste si ho však netreba mýliť s crossoverom. Na to je až príliš robustný. Z hľadiska dizajnu nastali v porovnaní s Atecou z roku 2016 viaceré zmeny. V prednej časti je vynovená maska chladiča a stretávame sa aj s novými LED svetlometmi.
V zadnej časti došlo tiež k zmenám v rámci svetiel, takže tu nájdete LED svetlá s dynamickými smerovkami. Môže to od nás pôsobiť povrchne, no nám sa tento výstrelok veľmi páči a sme radi, že si tu našiel miesto.
Na bokoch nájdete nápadné čierne plastové prahy, ktoré síce nie sú na prvý pohľad najpríťažlivejšie, no v končenom dôsledku nám ani nijako opticky neprekážali a dokonca skvele zapasovali ku kolesám a podobnému zadnému oplastovaniu. Vytvorili pekný kontrastný prvok k bledému laku a pekne uzavreli podvozok auta.
Verdikt ohľadom dizajnu necháme na v...
Zostáva vám 85% na dočítanie.