Francúzi sa v rámci Citroënov neboja používať extravagantný dizajn. Kým niektoré automobilky to hrajú skôr na decentnú a elegantnú nôtu, Citroëny na cestách jednoducho vyčnievajú. Či už rôznymi farebnými kombináciami, alebo zvláštnymi nárazníkmi na dverách či v prednej a zadnej časti.
Presne o to im išlo pri facelifte Citroënu C3 Aircross, ktorý sami nazývajú všestranným SUV s jedinečným štýlom. Musíme s tým súhlasiť, auto je prehliadnuteľné len ťažko. Inovovaná predná maska je robustnejšia a dáva najavo, že z tohto auta sa na svet budete pozerať jemne zhora.
Pri uvedení modelu automobilka napísala, že od predstavenia C3 Aircross koncom roku 2017 vyprodukovala spolu 330-tisíc kusov. Auto si získalo ľudí najmä svojím asertívnym dizajnom, kombinovateľnosťou dizajnu i priestorom, pričom až 62 percent predajov tvorila najvyššia výbava Shine.
Nám sa do rúk dostala “len” druhá najvyššia výbava Feel Pack, ktorej oproti Shine chýba pár funkcií, avšak, zároveň išlo o kus zo špeciálnej edície C-Series. V nej sme si teda mohli užívať navyše automatickú klimatizáciu, automatické stierače s dažďovým senzorom či vyhrievanie predných sedadiel.
Dizajn s červeným puncom
Veľmi zaujímavým detailom sú práve v špeciálnej edícii rôzne červené prvky, teda napríklad kryty vonkajších spätných zrkadiel a ozdobných častí na prednom nárazníku. Na bočných stranách sú ešte ďalšie menšie znaky hovoriace o výnimočnosti tohto vydania. Potešiť vás môžu aj pozdĺžne strešné nosiče, zadné zatmavené sklá a čalúnenie interiéru s červeným akcentom.
Zaujímavosťou nového vydania C3ky sú aj predelené mriežky chladiča či robustná nariasená kapota. V najvyššej časti v nej dominujú prižmúrené oči v podaní LED svetiel, ktorá pôsobili naozaj efektne. Vrátane nich je tu však až šestica svetiel, keďže každý typ osvetlenia má v prednej časti masky svoje miesto.
Zostáva vám 85% na dočítanie.