Bola jedným zo symbolov áut menších rozmerov a produkuje sa už od roku 1982. Samozrejme, v predchodcoch nového Opelu Corsa by ste len ťažko našli spoločné črty so súčasným dizajnom, no približná filozofia modelu zostáva. Už v osemdesiatych rokoch pribudol k ultra skladnému Opel Corsa A aj štvor či päťdverový súrodenec, avšak dá sa povedať, menšie rozmery si táto stálica zachováva.
HN otestovali aktuálneho nástupcu Opel Corsa F, ktorý nám celkom padol do oka. V prevedení GS Line vyzeral navyše výborne a pri pohľade naň sme rozhodne nemali pocit, že je to “len nejaká Korzička”. Auto malo štýl a aj napriek limitom pod kapotou sa nás čo najviac pokúšalo presvedčiť o svojich kvalitách.
Dizajn, ktorý zaujme
Hoci hovoríme o “menších rozmeroch”, treba upresniť, že Opel Corsa F už nie až takým drobcom. Má robustnejší dizajn, dĺžku viac ako štyri metre i svalnatejšiu prednú časť, pričom na ceste sa naozaj môžete pristihnúť, ako si ho zvedavo obzeráte. Svoje spravili aj celkom štýlové 17-palcové kolesá, ktoré v kombinácii s príjemne naladeným podvozkom prispeli v rámci možností ku komfortu na ceste.
Veľkým ťahačom pre oči je zadná časť auta. Je tu výrazný spoiler tiahnuci sa zo strešnej časti a celkom naspodku sú brzdové svetlá jemne pripomínajúce športovejšie ladené automobily.
V našej výbave nechýbali ani inteligentné LED Matrix svetlomety, ktoré krásne osvetľovali cestu a zároveň “vyrezávali” zo svojich lúčov oproti idúce autá. Aj vďaka nim sme sa počas večerných hodín cítili v aute tak, akoby sme sedeli v drahších modeloch.
Spoľahlivý a dostatočný pohon
Naša Corsa mala pod kapotou benzínový, turbom prepĺňaný trojvalcový motor s výkonom 74 kW. Vybrať si môžete i 55 kW alebo 96 kW, pričom z na...
Zostáva vám 85% na dočítanie.