Hoci je známe, že Elon Musk používa telefóny značky Apple, v najnovšej reklame na jeho nový elektrický automobil Tesla Cybertruck figuroval prekvapivo úplne iný mobil. Hneď niekoľkokrát sa v klipe predovšetkým o nabíjacích schopnostiach tohto kolosu s ostrými hranami na štyroch kolesách, objavil model Nothing Phone (1). Je to zvláštna aj logická voľba zároveň.
Na jednej strane úplne chápeme, že k neobyčajnému automobilu význačnému jeho štýlom sa hodí práve značka Nothing, ktorá tiež vybočuje z radu osobitým dizajnom s chrbtom osvetleným pruhmi LED svetiel. Je to vlastne celkom logické spojenie.
Na druhej strane je zvláštne, že si tvorcovia reklamy vybrali model Phone (1). Na trhu je už nejaký čas dostupný lepší model Phone (2). Ten spoznáte pri pohľade na svietiaci chrbát celkom ľahko. Jeho „glyf“, teda tvar svetiel, je rozdelený na viac segmentov.
Môže to vyvracať dojmy, že by snáď išlo o platenú spoluprácu, pretože by dávalo oveľa väčší zmysel chváliť sa v takom prípade novším modelom. Takže sa ponúka skôr nejaká iná forma spolupráce, alebo skrátka len osobné sympatie voči tejto značke Android telefónov.
Zaradenie Nothing Phone (1) viditeľne zmiatlo aj fanúšikov Cybertrucku. Niekoľko z nich sa v komentároch pod príspevkom na sociálnej sieti X so záujmom vypytovalo, čo je to za mobil. Niektorí hneď dokonca začali špekulovať, či to nie sú prvé náznaky nejakého „Tesla phonu“.
Neznalosť amerických užívateľov nie je taká nečakaná, pretože sa Nothing Phone (1) v Spojených štátoch ani nepredával, avšak aktuálna druhá generácia už áno. Značka si však naďalej buduje povesť.
Nothing sa vyznačuje trochu nevšedným marketingom, ktorý by sa dal prirovnať tomu, ktorý razí Muskova firma. Londýnska firma vedená bývalým riaditeľom značky OnePlus, Carlom Peiom, okrem mobilov predáva aj dizajnovú značku oblečenia alebo pivo. Jej hlavným produktom sú však smartfóny a slúchadlá. Tento rok sa podľa špekulácií dočkáme ďalšieho modelu, ktorý však nebude špičkou ponuky, ale dostupnejšou verziou.