Pred časom sme vás informovali, že rozpoznať predajcu bude pred prijatím telefonického hovoru jednoduchšie. Marketingové hovory totiž od 19. augusta tohto roku musia obsahovať univerzálnu predvoľbu (0)888. Ide o významnú zmenu, teda novú vyhlášku o národnom číslovacom pláne v zmysle Zákona o elektronických komunikáciách.
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb dal takto verejnosti do pozornosti, že ak kontaktovaný zákazník uvidí na svojom telefónnom displeji trojčíslie (0)888, má vedieť, že ide o marketingový hovor. Ten totiž spravidla obsahuje ponuky na produkty či služby a až on sám sa vďaka zobrazenému trojčísliu môže rozhodnúť, či chce hovor prijať.
Presnejší výber
Teraz však pribudla ďalšia novinka. Od 1. novembra 2022 sa totiž zákazník môže sám rozhodnúť, či by si predsa len želal byť oslovený z niektorej marketingovej oblasti. Totiž, môžete sa napríklad zaujímať o ponuky z oblasti bankovníctva a jednoducho chcete, aby vás o takýchto ponukách dané inštitúcie informovali.
Zostáva vám 74% na dočítanie.