StoryEditor

Stačili tri dni. A táto reklama je hitom internetu

01.02.2014, 16:49
Autor:
redred
Reklamu svetového pivovaru na Super Bowl videlo už takmer tridsať miliónov ľudí.

Mať čo najlepšiu reklamu. S takýmto cieľom idú veľké svetové spoločnosti do najprestížnejšieho športového sviatku v Amerike, Super Bowlu (finálový duel ligy v americkom futbale). Aj preto spoločnosti zverejňujú svoje spoty vopred na internete. Klip veľkého pivovaru so šteniatkom a koňmi videlo za tri dni už takmer 30 miliónov ľudí.

01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Predvolebná dôchodková lavína
01 - Modified: 2024-07-06 07:30:00 - Feat.: - Title: Budeš sa čudovať, ale niektoré internetové tipy fungujú. Skúšal si už toaleťák v chladničke či hádzanie batérie o zem? 02 - Modified: 2024-07-04 11:25:12 - Feat.: - Title: Pripojenie pre regióny. ZMOS podpísal s distribučnými spoločnosťami memorandum o pokrytí internetom 03 - Modified: 2024-07-02 08:29:21 - Feat.: - Title: Pár žije tri roky na opustenom ostrove. Za signálom cestujú loďou, trajekt im nosí zásoby raz za týždeň 04 - Modified: 2024-06-28 09:15:00 - Feat.: - Title: Najhoršia reklama: Skoro polovica majiteľov elektromobilov v USA ich už viac nechce 05 - Modified: 2024-06-10 09:00:00 - Feat.: - Title: Nová vedecká štúdia odhalila, ktoré časti mozgu ovplyvňuje závislosť od internetu. Výsledky ťa nemilo prekvapia
menuLevel = 2, menuRoute = style/tech, menuAlias = tech, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
08. júl 2024 17:07