Herná scéna práve zažíva ďalší silný nástup. Reč je o MMO akčnej hre na hrdinov Lost Ark, ktorá pred dvomi rokmi vyšla v Južnej Kórei a teraz mieri na západný trh, uvádza portál iDnes.cz.
Lost Ark vyzerá na prvý pohľad ako klasická „diablovka“, teda divoká akčná hra na hrdinov, v jadre je to však tradičné MMO ako World of Warcraft či Final Fantasy XIV. Hráči tak plnia rôzne úlohy, zbierajú lepšiu výbavu a v kooperácii absolvujú dungeony a raidy.
Trailer si pozrite vo videu:
Keď všetky ingrediencie zmiešame a pridáme pútavú prezentáciu, máme tu produkt, na ktorý hráči okamžite reagujú. Dokazuje to aj pôsobivý nástup na Steame. Hoci je hra "free 2 play", kto ju chce hrať pred vydaním 11. februára, musí mať jeden z platených balíčkov, takzvaný Founder's Pack.
Jedným z jeho benefitov je možnosť hrať o tri dni skôr. Cena najlacnejšieho, bronzového, je 15 eur. Ako však ukazuje SteamDB, mnoho ľudí neváhalo a išlo do toho.
V galérii si pozrite snímky a záznamy z hry:
V jednej chvíli tak hru na Steame hralo 532 476 ľudí, čo bola v tom čase druhá najhranejšia hra (po Counter-Strike: Global Offensive) a v celkovom rebríčku „Najhranejších hier“ jej patrí šieste miesto. Ohromný úspech oslavovala aj na Twitchi, na ktorom hru sledovalo vyše 1,2 milióna divákov.
The string of Gigantic Video Game Industry launches contine
— Benji-Sales (@BenjiSales) February 8, 2022
Lost Ark
• Twitch Viewers - 1.2 Million!!! (OMG!)
• Steam Concurrent Players - 500k+!!! (WOW!)
Absolutely STUNNING performance
The video game industry is just on fire right now. Incredible pic.twitter.com/L1Qpo6YcAN
Možno tak očakávať, že v piatok, až bude free 2 play verzia dostupná všetkým, čísla opäť vyletia.