Meno internetového gigantu vzniklo pri diskusii zakladateľa firmy Larryho Paga s absolventmi Stanfordskej univerzity. Jeden z návrhov znel "googolplex", jedno z najdlhších čísel (desať na desiatu, to celé na stú). Jeden zo študentov ho zle vyslovil, a tak ako "preklep" vzniklo meno Google, ktoré si potom Page zaregistroval ako názov svojej firmy, píše Independent.Pixabay
StoryEditorPozrite si pôvod značiek gigantov. Jedna z najväčších vznikla preklepom, ďalšia z posadnutosti
Na mene totiž spočíva veľká časť firemnej identity.
Vytvoriť silnú značku je predpokladom podnikateľského úspechu. Zatiaľ čo niektoré značky jednoducho nesú meno po svojich zakladateľoch, iné majú o niečo zaujímavejší alebo zábavnejší pôvod, píše iDnes. Prinášame pár príkladov tých najznámejších.
01 - Modified: 2024-11-19 08:43:58 - Feat.: - Title: Európske historické hotely získali významné ocenenie, bodovali aj tie zo Slovenska
02 - Modified: 2024-11-15 09:13:27 - Feat.: - Title: VYSVETĽUJEME Sprievodca greenwashingom pre začiatočníkov a štyri spôsoby, ako sa mu vyhnúť
03 - Modified: 2024-11-11 10:00:00 - Feat.: - Title: Honda vylepšila svoj najpredávanejší model v Európe. Zmenami reaguje na zákazníkov
04 - Modified: 2024-11-08 23:00:00 - Feat.: - Title: Robte si so mnou, čo chcete. Psychologický experiment odhalil v ľuďoch to najhoršie. A zapísal sa do dejín
05 - Modified: 2024-11-08 23:00:00 - Feat.: - Title: Kia Sportage po veľkom facelifte. Upravený vzhľad dopĺňa nový automat i lepší interiér