Odvážne deti a moderní rodičia si vyžadujú trošku iný dizajn, aký ponúkajú bežné obchodné reťazce. Ak dospelí uprednostňujú streetwearové značky, len ťažko budú obliekať svoje deti do ružových šatočiek s Hello Kitty.
Zuzana a Patrik Gémešovci práve k takýmto rodičom patria. Už mali skúsenosti s tvorbou dospeláckej módy, preto naštartovali jej detskú verziu.
„Loowfat KIDS vzniklo v momente, keď mal náš syn Filip pol roka a starší Oliver dva roky. Vtedy som prirodzene pocítila, že je čas pokračovať a vytvoriť pre nich niečo štýlové a cool,“ začína rozprávať o začiatkoch ich značky Zuzana Gémešová.
Podľa nej to bolo s detskou módou v tom čase naozaj biedne,
dala sa nakupovať iba vo veľkých reťazcoch alebo v športových obchodoch, prípade v zahraničí.
„Začala som teda tým, že som svojim chalanom ušila zopár teplákov a tričiek a vymyslela som si tieto dva produkty podľa seba. Tepláky mali vystužené kolená a tričká predĺžený strih, ako keby spod trička vytŕčalo tielko. Tieto dva modely zostali dodnes našimi hlavnými produktmi.“
Zostáva vám 85% na dočítanie.