Každý majiteľ firmy a manažér by mal svojim zamestnancom zabezpečiť adekvátne kancelárske vybavenie, ktoré im umožňuje vykonávať prácu čo najlepšie a najefektívnejšie. Vďaka tomu majú jednotlivé úlohy a povinnosti ľahký priebeh a produktivita ide hore.
Základné kancelárske vybavenie
Samozrejmosťou je dostatočne veľký pracovný stôl, počítač, kvalitná ergonomická stolička pre pohodlie a zdravie chrbtice, silné internetové pripojenie, výkonná kancelárska tlačiareň, telefónny systém, kávovar či kuchynský riad. Toto je však všeobecný a základný zoznam, v závislosti od zamerania firiem a potrieb zamestnancov sa vybavenie môže líšiť.
Ktoré kancelárske potreby by vám nemali nikdy chýbať?
Nie je ničím nezvyčajným, že sa zamestnanci hotelových recepcií, úradov a firiem často sťažujú na chýbajúce spinky, vypísané perá, nedostatok pások do pokladne a podobne. Prinášame vám zoznam vecí, ktoré by mali byť samozrejmosťou:
- perá, ceruzky, zvýrazňovače
- diáry
- nožnice
- lepiace pásky
- zošívačky a spony
- lepiace papieriky
- kalkulačka
- kalendár
- stolová lampa
- odpadkový kôš
- kancelárske papiere
- euroobaly
Všetko pekne na jednom mieste
Mať všemožné kancelárske potreby nestačí. Dôležité je ich správne zorganizovať. Neporiadok preukázateľne znižuje produktivitu. Zadovážte svojim zamestnancom organizéry a priehradky, v ktorých budú vyššie spomenuté veci pekne uložené.
Nezabudnite ani na systematické uloženie dokumentov, zmlúv, faktúr a iných papierov, ktoré nemôžete stratiť. Na ich zosúladenie využite krabice z hladkej lepenky. V ponuke máme niekoľko druhov krabíc určených na krátkodobú archiváciu a uloženie spisov v kancelárii. Zaobstarajte si otvorené i uzatvárateľné krabice. Výhodou je, že umožňujú rýchly prístup k potrebným dokumentov a môžete ich popísať, aby ste presne vedeli, aké tlačivá sa v nich nachádzajú.
Organizáciu veľkého množstva dokumentov vám uľahčí aj ich rozdelenie podľa farieb. Emba trade má k dispozícii päť farebných variantov - modrú, bielu, čiernu, červenú a zelenú.