Juraj Vaculík, majiteľ reklamnej agentúry Vaculik Advertising, predstavuje auto, ktoré testovalo svojho majiteľa na Sahare.
Niekoľkoročný verný zákazník Mercedesu sa vlani rozhodol preveriť svoje vodičské schopnosti. Po tom, čo štyri roky jazdil na voze S55AMG, presedlal na ML500, teda kompletne iný a predovšetkým vodičovmu limuzínovému naturelu cudzí typ auta. "Podstatnú úlohu zohralo aj to, že som sa presťahoval do domu, ktorý je postavený na kopci," priznáva majiteľ. V Bratislave už zažil a prejazdil nejednu zimu a výkonný motor so zadným náhonom, ktorý dovtedy využíval, nebol v kalamitných situáciách vždy ideálnym riešením. "SUV s náhonom na všetky štyri kolesá znamenalo novú, hoci dočasnú skúsenosť." D...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.