StoryEditor

Top značkou športového marketingu je Nike

24.09.2021, 00:00
Veľké značky, ktoré chcú cez šport úspešne promovať svoje produkty či služby, musia bezpodmienečne využívať moderné technológie a dáta.

Za minulý rok predstavovala celková hodnota značky sumu 34,8 miliardy dolárov a legendárne firemné logo, ktoré sa odborne nazýva swoosh, je známe po celom svete. Americká spoločnosť Nike patrí už dlhé desaťročia medzi najsilnejších hráčov na poli športového marketingu. A najlepšie to dokumentujú samotné čísla.

Veď len za minulý kalendárny rok sa globálne tržby firmy z Oregonu za predaj športovej, respektíve voľnočasovej obuvi vyšplhali na astronomických 23 miliárd dolárov.

Porazili večného rivala
A firma, ktorá vznikla v roku 1964, sa môže momentálne tešiť z ďalšieho úspechu. Práve Nike sa totiž stala víťazom prestížneho rebríčka SportsPro 50 Most Mark...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-04 14:22:33 - Feat.: - Title: Tento kvíz vám jedného dňa môže zachrániť život. Ak ho nedáte na plný počet, môžete mať vážny problém 02 - Modified: 2024-10-04 10:09:48 - Feat.: - Title: Čuchajú a známkujú. Aj tak vyzerá kontrola vozidiel špecialistami na pach v bratislavskom Volkswagene (+video) 03 - Modified: 2024-09-29 18:26:26 - Feat.: - Title: Chýbajúce zdroje ohrozujú podporu miestneho športu, upozorňujú samosprávy na svoju kľúčovú úlohu 04 - Modified: 2024-09-23 13:43:55 - Feat.: - Title: KVÍZ: Milujete módu a viete o nej všetko? Otestujte sa! 05 - Modified: 2024-09-19 13:05:28 - Feat.: - Title: Tieto značky by mal ovládať každý vodič. Preverte svoje znalosti zo základov autoškoly
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
05. október 2024 01:43