StoryEditor

Top značkou športového marketingu je Nike

24.09.2021, 00:00
Veľké značky, ktoré chcú cez šport úspešne promovať svoje produkty či služby, musia bezpodmienečne využívať moderné technológie a dáta.

Za minulý rok predstavovala celková hodnota značky sumu 34,8 miliardy dolárov a legendárne firemné logo, ktoré sa odborne nazýva swoosh, je známe po celom svete. Americká spoločnosť Nike patrí už dlhé desaťročia medzi najsilnejších hráčov na poli športového marketingu. A najlepšie to dokumentujú samotné čísla.

Veď len za minulý kalendárny rok sa globálne tržby firmy z Oregonu za predaj športovej, respektíve voľnočasovej obuvi vyšplhali na astronomických 23 miliárd dolárov.

Porazili večného rivala
A firma, ktorá vznikla v roku 1964, sa môže momentálne tešiť z ďalšieho úspechu. Práve Nike sa totiž stala víťazom prestížneho rebríčka SportsPro 50 Most Mark...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-15 20:00:00 - Feat.: - Title: Tam, kde oddychovala šľachta: Spoznajte región Dolného Rakúska vzdialený len dve hodiny od slovenských hraníc 02 - Modified: 2024-11-15 18:40:00 - Feat.: - Title: Chcú od žiakov viac pohybu, no telocviční niet. HN hovorili s riaditeľmi škôl, kde cvičia deti v zime 03 - Modified: 2024-11-15 09:13:27 - Feat.: - Title: VYSVETĽUJEME Sprievodca greenwashingom pre začiatočníkov a štyri spôsoby, ako sa mu vyhnúť 04 - Modified: 2024-11-12 09:49:49 - Feat.: - Title: FOTO Extrémne premeny s extrémnym Palim: Manželka ho obézneho nechce 05 - Modified: 2024-11-08 14:40:56 - Feat.: - Title: Dominika Cibulková už schudla 20 kíl. Manželovi sa páči stále viac: „Bola som taká teta," hovorí
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
19. november 2024 14:48