StoryEditor

Top značkou športového marketingu je Nike

24.09.2021, 00:00
Veľké značky, ktoré chcú cez šport úspešne promovať svoje produkty či služby, musia bezpodmienečne využívať moderné technológie a dáta.

Za minulý rok predstavovala celková hodnota značky sumu 34,8 miliardy dolárov a legendárne firemné logo, ktoré sa odborne nazýva swoosh, je známe po celom svete. Americká spoločnosť Nike patrí už dlhé desaťročia medzi najsilnejších hráčov na poli športového marketingu. A najlepšie to dokumentujú samotné čísla.

Veď len za minulý kalendárny rok sa globálne tržby firmy z Oregonu za predaj športovej, respektíve voľnočasovej obuvi vyšplhali na astronomických 23 miliárd dolárov.

Porazili večného rivala
A firma, ktorá vznikla v roku 1964, sa môže momentálne tešiť z ďalšieho úspechu. Práve Nike sa totiž stala víťazom prestížneho rebríčka SportsPro 50 Most Mark...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 23:00:00 - Feat.: - Title: Snažia sa skĺbiť vzdelanie aj tréning: Čo by si vybrali mladí športovci, ak by mali len jednu možnosť? 02 - Modified: 2024-10-30 17:14:21 - Feat.: - Title: Slovenský olympionik Matej Beňuš podpísal spoluprácu s Tiposom 03 - Modified: 2024-10-23 19:16:07 - Feat.: - Title: Príspevok pre športový fond sa má zvýšiť na 60 miliónov eur, zmení sa aj jeho činnosť 04 - Modified: 2024-10-23 18:03:33 - Feat.: - Title: Novela zákona o športe má umožniť jeho jasnejšiu podporu. Povedie k zlému hospodáreniu, tvrdí PS 05 - Modified: 2024-10-21 10:00:00 - Feat.: - Title: Tieto autá zabojujú o titul Svetové auto roka 2025. Toľko čínskych modelov tu ešte nebolo
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
05. november 2024 14:58