StoryEditor

Barcelona predáva názov štadióna

20.09.2017, 22:29
Autor:
(vtr)(vtr)
Slávny Nou Camp môže čoskoro nahradiť meno niektorej zo svetových firiem. Ročne za to zaplatí vyše 30 miliónov eur.

Katalánsky veľkoklub FC Barcelona bol dlhé roky jediným, ktorý odmietal logo na dresoch a z toho plynúce sponzorské príjmy. Túto tradíciu udržal až do roku 2011, keď prijal ponuku spoločnosti Qatar Sport Investment. Pri získavaní ďalších partnerov v snahe zvyšovať existujúce tržby môže už čoskoro padnúť aj ďalšia dlhoročná tradícia spojená s históriou Barcelony. Podľa magazínu Sport Business dalo vedenie klubu do predaja názov najväčšieho európskeho futbalového štadióna Nou Camp. Za jeho komerčné využitie si manažment pýta minimálne 30 miliónov eur ročne na obdobie dlhšie ako dve desaťročia. „Neviem si predstaviť, že by sa štadión volal inak ako Nou Camp. Je to súčasť bohatej a úspešnej histórie klubu,“ povedal pre HN Jozef Korbel, športový a mediálny manažér, ktorý je už ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-06 11:44:20 - Feat.: - Title: EURO 2024: Ivan Schranz je naďalej na čele tabuľky strelcov 02 - Modified: 2024-07-06 08:10:00 - Feat.: - Title: Prvý Slovák na futbalovom šampionáte. Štefan Čambal patril k hviezdam tímu, ktorý siahal na svetové zlato 03 - Modified: 2024-07-03 16:00:00 - Feat.: - Title: Získajú späť hviezdne meno? Slovan chce Šporara, núka mu štedrý plat i dlhodobú zmluvu, píše slovinský denník 04 - Modified: 2024-07-03 10:14:31 - Feat.: - Title: Fanúšik si na futbalovom zápase šňupol do nosa. Šokujúce VIDEO priamo z davu 05 - Modified: 2024-07-03 09:00:00 - Feat.: - Title: Barcelona čelí suchu po svojom. Turistom spoplatňuje uteráky a dáva časovače na sprchy
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
07. júl 2024 09:56