Po celom Slovensku rozmiestnila 600 bilbordov s tvárou svojho predsedu. Strana, ktorej preferencie ledva stačia na vstup do parlamentu, na nich spojila Lipšica s líderstvom v krajine.
Kampaň bude podľa Lipšica trvať tri týždne, stála okolo 29-tisíc eur. Lipšic hovorí, že má promovať jeho knihu esejí s názvom Slušné Slovensko potrebuje lídra. „Je to aj zviditeľnenie značky,“ dodal. Na otázku, či sám seba vníma ako budúceho lídra pravice odpovedal, že o tom „rozhodnú mladí ľudia“ vo voľbách. Najbližšie sa Nová väčšina (NOVA) zúčastní na župných.
Podľa Martina Slosiarika z agentúry Focus môže kampaň ovplyvniť najbližšie prieskumy a zvýšiť preferencie, ktoré sa doteraz pohybovali od 3,5 do 5,5 percenta. Agentúra MVK namerala Lipšicovej strane aj 8,9 percenta. „Môže to mať vplyv, keďže iné strany nekomunikujú,“ poznamenal. Dodal, že v aktivitách by mala NOVA pokračovať, aby sa upevnila značka strany, ktorá je nová.