StoryEditor

Farmaceutický priemysel mal dobrú marketingovú stratégiu

07.07.2020, 00:00
Autor:
(BZM)(BZM)
Ľudia sú teraz na ochranu zdravia hákliví a množstvo liekov v ponuke napovedá, že to lekárne pochopili, myslí si maloobchodný analytik Ľubomír Drahovský.

V máji sme na tržbách z maloobchodu videli, že ľudia začali viac kupovať oblečenie. Kým v apríli videli obchodníci s oblečením 80-percentný medziročný pokles, v máji to už bolo len 26. Podobne sa vyšvihol aj maloobchod s tovarom pre domácnosť, teda napríklad spotrebiče alebo nábytok. V apríli mali štvrtinovú stratu, v máji si už medziročne prilepšili o 5,5 percenta. K čomu tu došlo?
Má to viacero aspektov. Jednak veľkú časť druhého kvartálu obchody s nepotravinárskym tovarom ešte neboli otvor...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-18 05:30:00 - Feat.: - Title: Analytička pre verejné politiky: Kus pokory neuškodí vedcom, systému ani antisystému 02 - Modified: 2024-05-17 08:28:50 - Feat.: - Title: Ivana Gáborík: „Slzy sa mi kotúľajú po tvári na počkanie,“ hovorí v exkluzívnom rozhovore pre Evitu 03 - Modified: 2024-05-14 09:04:55 - Feat.: - Title: Prevádzkový zisk nemeckého koncernu Bayer klesol, prekonal však očakávania 04 - Modified: 2024-05-14 13:43:10 - Feat.: - Title: Poslanec Hlasu pre HN: Národniarom pri umeleckom fonde nerozumiem. Obávam sa toho, s čím prídu ďalej 05 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Majiteľ Viech Vojtěch Záhorský: Baví ma tvoriť priestory na výmenu názorov
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
18. máj 2024 15:56