StoryEditor

Farmaceutický priemysel mal dobrú marketingovú stratégiu

07.07.2020, 00:00
Autor:
(BZM)(BZM)
Ľudia sú teraz na ochranu zdravia hákliví a množstvo liekov v ponuke napovedá, že to lekárne pochopili, myslí si maloobchodný analytik Ľubomír Drahovský.

V máji sme na tržbách z maloobchodu videli, že ľudia začali viac kupovať oblečenie. Kým v apríli videli obchodníci s oblečením 80-percentný medziročný pokles, v máji to už bolo len 26. Podobne sa vyšvihol aj maloobchod s tovarom pre domácnosť, teda napríklad spotrebiče alebo nábytok. V apríli mali štvrtinovú stratu, v máji si už medziročne prilepšili o 5,5 percenta. K čomu tu došlo?
Má to viacero aspektov. Jednak veľkú časť druhého kvartálu obchody s nepotravinárskym tovarom ešte neboli otvor...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Neurovedkyňa o Alzheimerovej chorobe: Ako sa rodí liek a ktorá tabletka je pre pacientov najväčšou nádejou? 02 - Modified: 2024-11-07 16:38:09 - Feat.: - Title: Šimkovičová ho chce odvolať. Šéfovi Pamiatkového úradu volali, aby sám našiel za seba náhradu (rozhovor) 03 - Modified: 2024-11-07 15:41:28 - Feat.: - Title: Trump presunie pozornosť do Ázie. V otázke Ukrajiny bude chcieť nájst s Putinom obojstranne výhodný kompromis 04 - Modified: 2024-11-06 23:00:00 - Feat.: - Title: Majú všetko. Okrem obyčajného šťastia. Poznáte to? Psychologička hovorí, prečo byť dosť dobrý úplne stačí 05 - Modified: 2024-11-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Zubár: Za čo (ne)môže genetika, ako veľmi je dôležitá zubná pasta a prečo by kola mala byť len na predpis?
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
08. november 2024 06:56