StoryEditorBývalý riaditeľ ZSSK kritizuje situáciu na železnici. Nedostatok rušňovodičov je podľa neho kritický
Záujem o profesiu rušňovodičov z roka na rok klesá. Dôvodom je aj plat. Kým v ZSSK zarobia 1450 eur v hrubom, konkurencia ponúka viac.
Železničná spoločnosť Slovensko nemá dosť rušňovodičov, tí odchádzajú ku konkurencii. ZSSK tak musí odriekať vlaky na trase Leopoldov – Bratislava a Malacky – Bratislava.
Stovka rušňovodičov je výrazný nedostatok, tvrdí v rozhovore bývalý riaditeľ ZSSK Pavel Kravec. „Nie je to dobrá situácia, pretože železnica je založená na poskytovaní služby, ktorá je pravidelná a každodenná,“ upozorňuje.
Problém s rušňovodičmi
Podľa neho je dočasným riešením náhradná ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-27 16:45:00 - Feat.: - Title: Železnice idú zahustiť vlaky medzi Bratislavou a Trnavou. Súťažil len známy hráč a cenu nafúkol na dvojnásobok
02 - Modified: 2024-09-27 09:03:22 - Feat.: - Title: Najdlhší železničný most u nás je v oveľa vážnejšom stave, ako čakali. Modlia sa, nech nespadne, tvrdí expert
03 - Modified: 2024-09-23 14:39:21 - Feat.: - Title: ZSSK chce prenajať nové rušne. Útvar hodnoty za peniaze odporúča zaobstarať len nevyhnutný počet
04 - Modified: 2024-09-23 14:14:04 - Feat.: - Title: Rýchliky do Česka cez Čadcu sú obmedzené, jazdia len medzi Žilinou a Čadcou
05 - Modified: 2024-09-18 12:55:49 - Feat.: - Title: ZSSK sa chystá modernizovať železničnú dopravu na Slovensku, zverejnila plánované kroky