StoryEditor

Sneženie ukazuje, prečo tovar patrí na koľaje

28.01.2019, 23:00
Nákladné vlaky sú bezpečnejšie než kamióny. Napriek tomu budú u nás firmy ešte dlho uprednostňovať cesty pred železnicami.

Bežný deň na našich cestách – na 10 kamiónov dve osobné autá. Od rána je hlavný ťah upchatý a najviac ho blokujú práve nákladiaky z Česka, Poľska a pobaltských krajín. Toto sú slová starostky kysuckej obce Svrčinovec Renáty Majchárkovej. V regióne, kde na súvislú diaľnicu čakajú už desaťročia, sú podobné situácie na dennom poriadku. Výdatná snehová nádielka ich len zhoršuje. „Do šesť kilometrov vzdialenej Čadce sú už od rána približne hodinové zápchy. To množstvo snehu je takmer nemožné stíhať odhŕňať,“ dodala starostka, keď sa jej HN včera pýtali na stav ciest. Rovnako to vyzeralo aj na Ora...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-02 10:47:06 - Feat.: - Title: Teplé počasie sa končí, denné maximá sa postupne znížia o päť stupňov 02 - Modified: 2024-11-02 09:13:01 - Feat.: - Title: Na niektorých miestach Slovenska treba v sobotu počítať so silnejším vetrom 03 - Modified: 2024-10-31 16:35:03 - Feat.: - Title: Na viacerých úsekoch je potrebné rátať deň pred sviatkom s kolónami a dlhším zdržaním 04 - Modified: 2024-10-29 14:12:10 - Feat.: - Title: Ako budú jazdiť nové expresy, ktoré nahradia IC? Priamy spoj do Bratislavy dostane ďalšie krajské mesto 05 - Modified: 2024-10-23 07:22:12 - Feat.: - Title: Firmy nestíhali, všade problém zostal. Scenár ako na Horehroní hrozí aj inde, tvrdí odborník na lykožrúty
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
06. november 2024 01:04