StoryEditor

Hlavné mesto na koľajach sa odkladá

15.03.2018, 23:00
Magistrát chce využiť desiatky kilometrov železničných tratí. Odborník upozorňuje, že verejnej doprave chýba koncepčnosť.

Každodenný boj s kolónami. Obyvatelia blízkych miest a odľahlých mestských častí Bratislavy strávia denne cestovaním do centra mesta aj viac ako hodinu. Zápchy sa ráno a podvečer tvoria na takmer všetkých kľúčových ťahoch, mostoch aj obchvate.

Kľúčové Trnavské mýto
Dopravné riešenie Bratislavy je vo vlakoch. Zhodujú sa na tom primátor mesta Ivo Nesrovnal a bratislavský župan Juraj Droba. „Bratislava má na svojom území viac ako 80 kilometrov nevyužitých železničných tratí, preto vedenie mesta tlačí aj na vládu a príslušné štátne inštitúcie kvôli posilneniu a rozvoju koľajovej do...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-04 11:28:33 - Feat.: - Title: Rozhodnutie o hoteli Kyjev v Bratislave by možno mohlo padnúť do konca roka 02 - Modified: 2024-10-04 10:09:48 - Feat.: - Title: Čuchajú a známkujú. Aj tak vyzerá kontrola vozidiel špecialistami na pach v bratislavskom Volkswagene (+video) 03 - Modified: 2024-10-03 17:35:20 - Feat.: - Title: Dominanta Trnavského mýta vstupuje do kľúčového konania, s výstavbou Nového Istropolisu sa začne už čoskoro 04 - Modified: 2024-10-03 09:34:40 - Feat.: - Title: VIDEO Ako vyzerala bratislavská MHD pred 30 rokmi? Ľudia natlačení ako sardinky, niektoré električky jazda aj dnes 05 - Modified: 2024-10-03 06:31:12 - Feat.: - Title: V Bratislave a okolí sa dnes ráno vodiči zdržia v kolónach
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
05. október 2024 03:32